iszlam.com

magyar muszlimok az iszlámról

hirlevel

Olvasd ki a Koránt

Oszd meg ezt a cikket másokkal is a Facebookon!

Legyél a rajongónk!

Legfrissebb hozzászólások

Belépés

Cikkeinkből

"A nőt négy dologért veszik feleségül: vagyonáért, származásáért, szépségéért és vallásosságáért. Ragadd meg a vallásos (nőt), mert különben elvesztél!" (Hadisz, Muszlim és Bukhari)

Tipikus társalgás az egyik legnagyobb muszlim házasságközvetítő oldalon.

- Szalam
- Szalam
- Hogy vagy?
- Köszönöm jól, és te?
- Én is. Milyen magas vagy?
- (szemöldökráncolás)
- Mennyi a súlyod?
- (Homlokráncolás)
- Van webkamerád?
- (kikapcs)

Találjátok ki, kedves testvéreim, melyik a férfi:)
Persze, kiváncsi lennék az érem másik oldalára is... nyilván férfi testvéreinknek is vannak hasonló tapasztalatai.


Frissebb cikkek ebben a kategóriában:

Hozzászólások  

 
#1 Momo 2009-11-11 02:09
Assalamu alajkum wa rahmatullah wa barakatuh! Kedves Testvéreim! Egy kérdéssel,kérés sel szeretnék hozzátok fordulni. Ez pedig az lenne hogy, mi módon lehet Muszlim feleséget találni nálunk? Az igazság az, hogy elég sok Muszlim Testvéremmel találkozom.Alhamdulillah. Érdeklődtem is náluk efelől,de igazából nem tudtak választ adni a kérdésemre. Muszlim lányokkal pedig nincs lehetőségem találkozni. Ha tudnátok ebben a témában segíteni pár szóval, annak igazán örülnék. Előre is köszönöm válaszotokat. Momo
 
 
#2 iszlam.com 2009-11-11 20:21
Wa leykum asszelam wa rahmatullah wa barakatuh kedves Momo,

A közösségek segíthetnek neked ebben.
 
 
#3 szoel 2009-11-11 21:58
Beke legyen veletek,

kedves Momo,Allah mindent tudo es bolcs.Ha megkered, biztosan elvezet oda,ahol neked tetszo muszlim felesegre talalhatsz!Ha jol tudom, nem tilos nem muszlimokkal hazassagot kotni, persze a vallasi nezeteket jobb elore megbeszelni.Aki elfogadja,lehet belole jo muszlim, ha eddig nem is elt e szerint.

Allah kerim!
 
 
#4 Momo 2009-11-11 22:31
Kedves Szoel.Köszönöm a választ. Én muszlim feleséget szeretnék, InsAllah. Mármint aki már az.
 
 
#5 Hatice 2009-11-12 07:34
Ez érthető, azért a különböző nézetűek házasságában előbb-utóbb , hacsak nem lesz muszlim, mindig előjönnek a problémák. \"miért nem lehet elmenni néha egy buliba, miért kell mindenhonnan akkor hazafordulni (az ima miatt) amikor legjobban érzem magam, egyáltalán miért nem lehet azt az imát néha kihagyni, úgyis olyan sokat imádkoztok , miért kell megsérteni szilveszterkor a családot, igazán koccinthatnál legalább egy kis pezsgővel....\"
 
 
#6 Zahrah 2009-11-12 18:13
Salam!
Csak annyit fűznék hozzá hogy jobb ha egy muszlim muszlim nőt vesz el,mert egyáltalán nem biztos hogy a nem muszlim jövendőbeli muszlim lesz.És csak jönnek a problémák,amely csak további kételyeket és kérdéseket vetnek fel.Inkább válassszon mindenki a saját kultúrájából és vallásából házastársat!És lehetőleg ne az alapján hogy \"mert a Sheik azt mondta róla hogy..\"Beszélgessetek sokat,ismerjék meg egymást.Nem rohamkocsi, van idő.Ha Allah azt akarja úgy is az lesz ami meg van írva.
 
 
#7 Mustafa 2009-11-12 18:56
Salam alaykum!
Nos, Allah megtiltotta, hogy hitetlen feleségeket vegyenek el a hívő férfiak(Al-Bakara 221), de megengedte, hogy az Írás népeiből vegyenek el(Al-Maida 5). Allah Subhanahu wa Ta\'ala tudta, hogy a hitetlen asszonyok előbb-utóbb bálványimádatra és hitetlenségre csábítják férjüket, mint ahogyan az előző hozzászólók mondták: \"Na gyere a buliba, na igyunk egy sört\"stb. Viszont az Írás népei közül bizonyára azért, mert azok tudják hogy az iszlám az igazság, így a nő át fog térni a hitre, illetve mert a Biblia is ugyanazt mondja: pl. hordj hidzsabot(Timót eus1 2:9), hogy ne imádj csak egy Istent(Márk 12:29) stb.
Persze a Bibliában vannak emberi eredetű szavak is, így nem minden verse Allahtól van(Al-Bakara 79, Áli-al-Imrán 78).
 
 
#8 mudzsahid 2009-11-12 19:04
Csatlakozom Mustafa testvéremhez.
 
 
#9 Momo 2009-11-13 03:52
Salam alaykum! Esetemben a kérdés nem is az lenne, hogy Muszlim lányt vegyek-e el. Ez bennem fel sem merült. Természetes hogy, Muszlim feleség lenne a legideálisabb.Inkább az, hol lehetne ilyesféle ismeretségre szert tenni. Mivel,olyan közösségről nincs tudomásom,ahol együtt vannak férfi, és nő Muszlimok . Úgyhogy nem is értem, miért ezt taglaljátok, Testvéreim.
 
 
#10 Hatice 2009-11-13 07:16
Szerintem a Hanif Alapítványon kívül, ahol Budapest két különböző pontján , külön épületben vannak fiúk és lányok , minden más közösségben együtt vannak, csak az épületen belül van külön rész a nőknek.
Szerintem csak úgy tudsz elindulni, hogyha a közösségben ahova jársz megemlíted a szándékodat és ott tudni fogják, ki van olyan lány aki ugyancsak férjet keres. Aztán megismerkedtek, találkoztok néhányszor, kiderül van-e kölcsönös szimpátia ...ha nem akkor majd mással lesz.
 
 
#11 Ibrahim 2009-11-13 09:49
Walaykum salam wa rahmatullah,

Magyarországon - és a tapasztalat szerint a világ sok részén - jóval több muszlima van mint muszlim, ennél fogva a muszlim hölgyeknek sokkal nehezebb férjet találnia, mint egy muszlim férfinak.
Ugyanakkor a házasságban - mint az iszlám közösség minden más vonatkozásában - hatalmas szerepe van annak, hogy valaki mennyire jár közösségbe. A muszlimok közösségi élete Allahtól elrendelt kötelességünk, tehát hitünk fokmérője is, hogy mennyire járunk el a mecsetekbe, mennyire veszünk részt az umma életében.
A férfiak számára a közösségbe járás azért is fontos, mert Magyarországon a muszlimákat nem képviselik mahramok (a jogaikat védő családtagok), ez a feladat is a közösségek hatáskörébe kerül. Konkrétan arról van szó, hogy nem elég egyszer elsétálni a mecsetbe egy pénteki istentiszteletr e ahhoz, hogy ott bejelentsük valakinek: házasodni akarunk. Csak akkor fogják a közösség tagjai a kapcsolatkeresé st támogatni, ha ismerik az illetőt, és nyugodt szívvel ajánlhatják neki valaki ismeretségét. Ez azonban egy hosszabb távú folyamat, nem megy egyik napról a másikra.
 
 
#12 nadzsua 2009-11-13 20:51
Szalam Aleykum!

Kedves momo! Nagyonis el tudom képzelni hogy nem túl könnyű megfelelő muszlim házastársat találni itt Magyarországon. Nekem van egy 20 éves lányom de ő egyelőre még nem szeretne férjhez menni, mert előbb tanulni szeretne. Én pedig az ő majdani párválasztása miatt aggódom hogy találjon majd jó muszlim férjet magának. Ez olyan 2 v 3 év múlva már esedékes lehet in saAllah. Allah segítsen minket. Vagy vannak esetleg muszlim társkereső oldalak mint pl a muszlima.com ahol ugyan mindenféle nemzetiségű muszlimok/muszlimák vannak. De az az igazság hogy nekem semmilyen tapasztalatom nincs e téren hogy mennyire érdemes és jó ilyen módon próbálkozni.
Kedves Ibrahím! Azt nem tudom ugyan hogy a magyarországi muszlimok között milyen a férfiak és nők aránya, de az össznépességet tekintve nem olyan egyszerű az hogy több nő van mint férfi. Ez ugyanis csak a 45 éven felüli korosztályra igaz a férfiak halandósága ugyanis a kor előrehaladtával magasabb. Születéskor még (ahhoz hogy 100 leány megszülessen 107 fiúnak kell a világra jönnie) és egészen kb.40 éves korig a férfiak vannak többen. Gyermekvállalás szempontjából pedig ezek a legfontosabb évek. És én úgy tudom, úgy tanultam hogy ez a világon mindenhol így van. Wallahu aalem. (ám Allah jobban tudja)
Isten segítsen mindnyájunkat. Béke veletek.
Maszalama Nadzsua
 
 
#13 Momo 2009-11-13 21:45
Saalam Aleykum. Kedves Nadzsua. Épp ezzel van a probléma, hogy Magyarországon igen kevés a muszlim nő. Ezeknek nagy százaléka pedig vagy már férjezett, vagy nincs abban a korban, ami az ideális lenne. Illetve egyáltalán nem is szeretne férjhez menni. Így azoknak a hölgyeknek a száma, akik szóba jöhetnének, majdhogynem a nullára csökken. Ha akad is pár , velük szinte lehetetlen bármi módon kapcsolatot teremteni. Ezenkívül ugye, nem árt a kölcsönös szimpátia, ami még inkább csökkenti az esélyeket....InsAllah fohászkodom. Egyébként, nem tudom, melyik közösségre gondoltatok, amelyik segíthetne ebben a kérdésben.
 
 
#14 iszlam.com 2009-11-13 23:00
Asszelamu aleykum kedves Testvéreim,

Ha csak azt nézem, hogy az iszlam.com regisztrált tagjainak milyen az aránya (akik nagy többségükben magyar muszlimok) akkor ez az arány kb. 4:1-hez a nők javára. Tapasztalat, hogy a nők azok, akik többen felveszik az iszlám vallást. Ennek egyik oka az, hogy a nőket jobban megfogják a "spirituális dolgok", másrészt pedig egyáltalán nem elhanyagolható az a tény, hogy nagyon sok nőt környékeznek meg arab vagy török férfiak, akikkel megismerkedve, megismerkednek magával az iszlámmal is. Aztán a kapcsolat van, hogy sikeres, és házasság lesz az ismeretségből, van hogy a férfi eltűnik, de a hit, az iszlám megmarad a nők szívében. Sokkal többen fordulnak hozzánk olyan hölgyek, akiknek arab vagy török ismerősük van/volt, mint férfiak. Egyes testvéreink állítása szerint hasonló arányok tapasztalhatók a nyugat-európai országok muszlimjai között is.
Ha javasolhatok közösséget, akkor első körben a Magyarországi Muszlimok Egyházát javasolnám, mivel ott nagyon sok magyar muszlima megfordul, jár előadásokra, hitoktatásra. Ajánlanám még a Dar al-Szalam mecsetet is, ahol szintén így van, viszont úgy veszem észre hogy nagyobb a férfiak-nők szeparáltsága. Azonban lényegesnek tartom, hogy egy közösségnek valóban a tagja legyél. Mint ahogy Ibrahím is mondta a hozzászólásában ahhoz, hogy ajánlhassanak meg kell előbb ismerniük. Én is csak olyan embert ajánlanék valakinek, akiről tudom, hogy megbízható, insa Allah jó férj lenne... hiszen ez annak is a felelőssége, aki ajánl valakit egy házassághoz.
 
 
#15 nadzsua 2009-11-14 03:14
Aszalam aleykum wa rahmatullah wa barakatuh!
A testvérünk azt írta hogy elég sok muszlimmal szokott találkozni, gondolom akkor ez azt jelenti hogy valamelyik közösséghez tartozik, és kapcsolatban van velük. Az szerintem meg nem vagy csak nehezen kivitelezhető hogy minden közösséghez rendszeresen eljárjon. Persze igen egyetértek hogy létfontosságú a közösségbe járás, de akkor is jól tette szerintem hogy ezt a témát itt is felvetette, az esélyt így is meg kell adni. Azt gondolom hogy szándékai komolyak és őszinték. Egy muszlimnak annak is kell lennie, komolynak, őszintének és igaznak mindenben. „Akik megparancsolják ami helyénvaló és megtiltják ami elvetendő.” Én ebből indulok ki. Aki felvette az iszlámot és muszlim feleséget keres már önmagában is elég jó kiindulási alap. Másrészt akármilyen jól is ismeri egy közösség (amire mindenképpen törekedni kell - és különben amire ez a közösségi oldal is hivatott szolgálni valamilyen szinten - többek között - ha jól tudom), még egyáltalán nem biztos hogy az általuk ajánlott fél megfelelő lesz. A kölcsönös vonzalom is nagyon fontos és még sok minden más is. Így is meg kell próbálni legfeljebb majd keresgélnek tovább.
Maszalama Nadzsua
 
 
#16 nadzsua 2009-11-14 05:44
A nők és férfiak számát illetően én az össztársadalmi statisztikákra hivatkoztam. Az hogy ezen belül a magyarországi vagy más európai országokban az áttértek közt több a muszlima az egy dolog, csak egy speciális helyzet és nem tekinthető egy általános társadalomnak. A muszlim többségű országokban is a kb 40 éves korosztályig több férfi van mint nő sőt ott még sokszor a teljes népességben is így van. Ezek tények amiknek bárki utána nézhet. A világon több muszlim van mint muszlima. Másképpen fogalmazva ha itt Magyarországon minden magyar muszlim elvenne feleségül négy áttért muszlimát az ő utódaik között is már nagy valószínűséggel valamivel több fiú születne mint lány a fentiek alapján.
(És lehet hogy több európai nő élete alakul úgy hogy megismeri az iszlámot mint eu-i férfi az említett arab és török férfi ismerősök és férjek miatt. Lehet hogy ha a férfiak is ugyanolyan számban ismernék meg azt mint a nők akkor az áttértek száma is kiegyenlítetteb b lenne.)
Béke veletek Maszalama
 
 
#17 Momo 2009-11-14 13:56
Saalam Aleykum. Nem tudom, mik a pontos statisztikai adatok, de ne feledjük, ezek nem minden esetben tükrözik teljesen a gyakorlatot. Magyarán a hazánkban lévő Muszlimok száma sokszorosa a Muszlimáéknak. Itt megint az eredeti problémám üti fel a fejét, hogy e kevés Muszlima közül hogyan lehetne ismeretségre szert tenni. Ti ajánljátok pl. a Dar al Salam mecsetet. Véleményem szerint ott szinte lehetetlen megismerni egy jövendő feleséget, eleve a szokás miatt hogy, a nők és a férfiak teljesen elszeparáltan vesznek részt az ott lévő imákon, programokon. Alhamdulillah, Muszlim közösségben élek, mégis problémát jelent a lányokkal való ismerkedés, mivel nincsenek olyan programok, amelyeken mindkét nem képviselői jelen lennének. Nem is értem, miért van ez így, hisz ha csoportosan találkoznának Muszlimok, és Muszlimák, tudomásom szerint az semmilyen szabályba nem ütközne. Persze, lehet hiányosak az ismereteim ez ügyben,de például Törökországban ez teljesen természetes dolog. Béke Veletek. Momo
 
 
#18 szoel 2009-11-14 15:57
Beke legyen veletek,

kedves Musztafa, nem talaltam "hordj hidzsabot"-ra utalo kifejezest az altalad megjelolt Timotheusi levelben(Biblia Pal 1. Tim. 2/9).
Pontositanad a megjegyelolest?
Koszonom.

Beke veletek!
 
 
#19 mudzsahid 2009-11-14 20:08
\"Ugyanígy az asszonyok is, tisztességes öltözetben, szemérmesen és mértékletesen ékesítsék magukat, ne hajfonatokkal és arannyal, gyöngyökkel vagy drága ruhával,\"

ez a Mustafa testvérem által jelzett rész.
Valóban, nem írják szó szerint, hogy hidzsáb, de mi lenne tisztességesebb öltözet egy hívő asszonynak?

Allah vezessen minket a helyes úton!
 
 
#20 szoel 2009-11-14 22:09
Beke legyen veletek,

kedves Mudzsahid, koszonom valaszod.Es ez elegendo utmutatas,szeri nted, mikor ma a muszlimok se tudjak eldonteni,hogy a no viseljen-e zoknit vagy sem?!
A nok,es az idosebb nok nagyresze is teljesen termeszetesnek tartja manapsag templomba menni fejkendo nelkul.Az en nagyanyam az utcara se ment ki kendo nelkul,ujjatlan v. rovidujju oltozekben nemhogy templomba.Ma a tisztesseges oltozetnek nincsenek kriteriumai,neh ez lenne meggyozni barkit is,hogy leg. templomba igy v. ugy illene jarni.

Beke legyen velunk!
 
 
#21 mudzsahid 2009-11-15 13:42
Asszalamu alajkum wa-rahmatullah wa-barakatuh!
Kedves Szoel!
Nálunk, ahol lakom, elég népes nazarénus közösség él, és ők is fejkendőt hordanak (mármint a nők), elég jó viszonyban vagyok velük, meg fogom kérdezni, hogy ők melyik bibliai passzus alapján teszik.
Öltözködéssel és kendővel kapcsolatban egyébként volt itt egy nagyon jó cikk az iszlam.com-on...
 
 
#22 Momo 2009-11-19 00:04
Saalam Aleykum,Testvér eim. A téma némileg elkanyarodott:-) Sajnos használható tanácsot eddig azonban még nem kaptam:sad: Ha valakinek lenne esetleg használható, konkrét ötlete, kérem azt ossza meg velem.
 
 
#23 Ibrahim 2009-11-19 07:38
Walaykum salam wa rahmatullah,

Mi volt a kérdés?
 
 
#24 Jasmin 2009-11-19 13:21
Salamu aleykum!
Valóban elég nagy problémát okoz Magyarországi viszonylatban megfelelő párt találni.Nagyon nehéz és az ember elfárad.Én is gondolkoztam már ezen hogyan lehetne ismerkedni,de sajnos falakba ütköztem,a vak randikat meg nemigazán szeretem.Így aztán maradt a chat ami szintén többször kétes eredményeket okozott.Szóval hagytam a dolgot és rábíztam magam az életre.A témától valóban elkanyarodtunk és nem hiszem,hogy erre bárki jó választ tudna adni.Talán létre kellene hozni egy muszlim chat szobát magyaroknak ahol bárki ismerkedhet nemtől függetlenül.:-)Sok sikert Momo
 
 
#25 mudzsahid 2009-11-19 18:23
Asszalamu alajkum!
Meg is van: 1Korintusiakhoz 11:5-6
 
 
#26 Jamilyah 2009-11-20 12:42
Salam aleykum!

Már napok óta olvasom a hozzászólásokat a párkeresésés témában és szerintem teljes mértékben kimerült a téma, de azt hiányolom, hogy azt senki nem vetette fel, hogy Allah elé helyezve a dolgokat és persze fohászkodva, minden dolog megoldódik. Bízzatok a kegyelmében és Hatalmasságában , hiszen Ő a legnagyobb Elrendező és a Ő Mindenek Tudója. Én ugyanezt tettem, nem kerestem, csak kijelentettem szándékom, hogy férjhez szeretnék menni és Allah oly csodálatos módon elrendezte a dolgokat, hogy szinte a férjem talált rám Allah engedelmességét és útját követve.
Mindenkinek aki párt keres először a türelmesség és alázatosság útján kell járni s mindebben Allah megelégedését követve!Ő a leghatalmasabb!
 
 
#27 Momo 2009-11-20 15:38
Saalam Aleykum. Kedves Jamilyah. Te Allahra bíztad magad ez ügyben, de a férjednek meg kellett találnia téged:-) Sajnos, nekem még nem adatott ez meg, de InsAllah meg fog történni. Kedves Jasmin, az igazság az, hogy én nem is ismerek olyan helyet, ahol Muszlim lányokkal csetelhetnék. Igaz az-az ismerkedési forma nem nekem van kitalálva:-) Jobban szeretem a személyes kontaktust. Nagy illetlenség megkérdezni, hogy még mindig férjhez szeretnél-e menni?:-) Ibrahim testvérem. A kérdés az volt, hol lehetne megismerni potenciális feleségjelöltet :-) Többen ajánlották a Muszlima.com-ot. Ezzel csak az a bajom, hogy nem beszélek folyékonyan angolul:sad: Így feltehetően egy magyar lány lenne leginkább alkalmas jelölt. Belőlük pedig nem sok van sajnos. Így hát marad a remény hogy,Allah majd megsegít. Dua InsAllah.
 
 
#28 Ibrahim 2009-11-21 09:39
Walaykum salam

Kedves Testvérem,

Melyik közösségbe jársz? Merre laksz?
 
 
#29 Momo 2009-11-21 15:55
Saalam Aleykum. Budapesten, a VI.-kerületben lakom. Leginkább a Hanif alapítvány férfiszekciójáb an vagyok megtalálható.
 
 
#30 Ibrahim 2009-11-21 16:27
Walaykum salam wa rahmatullah,

Miért nem próbálsz meg egy olyan nagyobb közösséget, ahol kisebb a nők és férfiak szeparációja, például a Magyarországi Muszlimok Egyházát?
 
 
#31 Ibrahim 2009-11-21 16:29
Walaykum salam kedves Jamilyah!

Annak idején a Prófétától (béke legyen vele) kérdezte egy ember, hogy: Megkössem a szamaramat, vagy bízzam Allahra. Erre a Próféta (béke legyen vele) azt válaszolta: Kösd meg, és bízd Allahra.
A fohász önmagában nem mindig elég, tennünk is kell valamit azért, amit kérünk. Hiszen Allah segítéségét kérjük, és nem azt, hogy helyettünk tegyen meg valamit.
 
 
#32 Momo 2009-11-21 16:37
Saalam Aleykum. Épp emiatt kértem tőletek tanácsot, mert hogy én sem bízhatom a dolgot\"csak\" Allahra. Mint tudjuk ez nem az -az ország, ahol a sültcsirke az ember szájába repül:-) Ami azt illeti, nem igazán vagyok ismerős az MME-ben. Feltételezem , ha egy ilyen dologgal álnék ott elő ,nem lennének elragadtatva.
 
 
#33 Ibrahim 2009-11-21 18:26
Walaykum Salam wa rahmatullah. Talán nem az első alkalommal kell előállni ezzel. Talán nem is a másodikon. Először adj, aztán kérj. Ez így működik az iszlám világban, és így működik minden más emberi közösségben is.
 
 
#34 Aisha 2009-11-22 11:11
Assalamu Aleykum kedves testvéreim.
Nagy segítségre van szükségem. A bank el akarja adni a lakásomat mert nem tudtam fizetni a hitelt és a közös költségeket sem.A férjemet három éve Algériából hoztam ide.Két éve elment és azóta elfelejtett engem.Mással él együtt.Másfél éve nincs munkám. A segélyemet is megvonták és már annyi pénzem sincs hogy ételt vegyek magamnak.
Az utcára fogok kerülni ha nem tudom az adósságom egy részét rendezni.
Kérlek segítsetek hogy ne kelljen a lakásomat elvesztenem.Nagyon szeretnék dolgozni is de most szükségem van anyagi segítségre is.
Pénztárban dolgoztam de a szakmám varrónő.Sok mindenhez értek,többek között kötök,horgolok és adminisztrációs munkát is el tudok látni.A második könyvemet írom de nincs pénzem kiadatni még az elsőt sem.Az első könyvem már több mint fél éve a kiadóban van. Ha bárki bármilyen munkát tud nekem ajánlani kérem szóljon. Kérlek benneteket hogy ha tudtok kérjetek nekem anyagi segítséget is mert már csak az tud megmenteni engem. Én továbbra is fohászkodom Allah-hoz és bízom benne hogy meghallgatja imámat inshallah.Assalamu Aleykum wa rahmatullah wah barakatuh.
 
 
#35 Aisha 2009-11-22 11:20
Assalamu Aleykum kedves testvérem. Ha feleséget keresel akkor szólj Abhul Bazirnak a Der Al Salam mecsetben. Ő tud neked segíteni. Annyiban én is hogy van egy muszlim hölgy köztünk aki férjet keres.Kérte hogy segítsek neki. Ő 44 éves és egy 13 éves kislánya van.Ha érdekel akkor tudsz vele találkozni a mecsetben.Abdhul Bazir intézi a találkozásokat. A hölgy fog jönni a mecsetbe csütörtökön.Ha lesz időd akkor gyere el és találkozhatsz vele. Allah segítsen neked a pár választásodban.Assalamu Aleykum
 
 
#36 Momo 2009-11-22 14:42
Saalam Aleykum. Kedves Aisha. Abdul Bazirral próbáltam beszélni ezügyben, de elég komolytalannak tűnt:-) Ami azt illeti, nem szeretnék nálam idősebb nőt elvenni. Azért, InsAllah, bemegyek a Dar al Salam mecsetbe.
 
 
#37 Jasmin 2009-11-22 17:29
Salamu aleykum! Nem olyan nagy illetlenség megkérdezni.De szeretném ezt most inkább félre tenni.:-)További sok sikert....
 

Magyar muszlimok az iszlámról